ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το σεμινάριο Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων δεν εστιάζει μόνο στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ των προϊόντων, αλλά εξειδικεύει στην περίπτωση του αγροτικού τομέα. Με αναλύσεις και πραγματικά δεδομένα οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να εκπονήσουν το δικό τους σχέδιο μάρκετινγκ, για ασφαλέστερη είσοδο στη βιομηχανία των αγροτικών προϊόντων.
Η σύγχρονη αγροτική επιχείρηση για να ανταπεξέλθει στο συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον πρέπει να διοικείται από στελέχη με δεξιότητες και γνώσεις. Ο αγρότης-επιχειρηματίας πρέπει να είναι σε θέση να εκτιμήσει ανά πάσα στιγμή την κοινωνικό-οικονομική κατάσταση της παγκόσμιας αγοράς, να αξιολογήσει την πληροφορία που δέχεται από πολλές πλευρές και να λαμβάνει τις σωστές αποφάσεις, σε συνεχή βάση, που θα οδηγήσουν στην ευημερία της επιχείρησής του. Ο επιτυχημένος μάνατζερ της αγροτικής επιχείρησης καταφέρνει να κεφαλαιοποιήσει τις γνώσεις του αυξάνοντας τα κέρδη του!
Τα θέματα που αναλύονται είναι τα εξής:
- Τι είναι το Μάρκετινγκ;
- Ορίζοντας τους πελάτες (εσωτερικοί, εξωτερικοί).
- Κατανοώντας τους πελάτες (τμηματοποίηση, ομαδοποίηση).
- Η έννοια της εξυπηρέτησης πελατών (ικανοποίηση πελατών, οφέλη, βελτίωση υπηρεσιών, συγκριτική αξιολόγηση, σχόλια πελατών).
- Εστίαση στον πελάτη (ή διαφορετικά οι ανάγκες της αγοράς).
- Ορισμός και είδη αγοράς (τοπικές και διεθνείς, φυσικές και online αγορές).
- Τμηματοποίηση της αγοράς (στόχευση, δημογραφική, γεωγραφική, περιορισμοί).
- Χαρτογράφηση αγοράς (χάρτες αγοράς, ταυτοποίηση ανικανοποίητων αναγκών).
- Το μίγμα μάρκετινγκ (τα 4P, προϊόν-τιμή-τοποθέτηση-προώθηση).
- Προσανατολισμός μάρκετινγκ και προϊόντος.
- Στρατηγική Μάρκετινγκ (επιχείρηση, πωλήσεις, αύξηση κερδών, αναγνωρισιμότητα).
- Ανάλυση SWOT (δυνατά και αδύναμα στοιχεία, ευκαιρίες και απειλές).
- Ανάλυση PEST (πολιτική/νομική, οικονομική, κοινωνική, τεχνολογική)
- Κανάλια διανομής προϊόντων (ενδιάμεσοι και προσωπική πώληση).
- Το προϊόν (ορισμός, τύποι, κύκλος ζωής).
- Η μήτρα των συμβούλων της Βοστώνης (The Boston Matrix).
- Εμπορικό όνομα (brand name).
- Διαφοροποίηση προϊόντος.
- Ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Προώθηση προϊόντων (επισκόπηση, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων).
- Έρευνα αγοράς (εισαγωγικά, ερωτηματολόγια, αξιοποίηση, ποιοτική-ποσοτική αξιολόγηση, προκαταρκτική και βασική διερεύνηση).
- Τιμολόγηση (γενικά, στόχοι, στρατηγική).
- Κανόνες δεοντολογίας στο μάρκετινγκ.
- Ανάπτυξη εξειδικευμένων αγορών στο εξωτερικό.
- Οδηγός ανάπτυξης επιχειρηματικού σχεδίου για αγροδιατροφικές επιχειρήσεις.
- Εσωτερική αξιολόγηση γεωργικών εκμεταλλεύσεων.
- Μάρκετινγκ Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών.
- Επιχειρήσεις ελαιολάδου (επισκόπηση, προφίλ επιχείρησης, περιγραφή επιχειρησιακού σχεδίου, στόχοι επιχείρησης, έρευνα αγοράς, στρατηγικό σχέδιο, ανάπτυξη, διαχείριση, οικονομικά στοιχεία). Θα πραγματοποιηθεί ανάλυση ενός marketing plan, όπως εκπονήθηκε από ελληνική εταιρεία με έδρα την Ελλάδα.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Σε στελέχη επιχειρήσεων
- Σε συμβούλους αγροδιατροφικών επιχειρήσεων
- Σε Γεωτεχνικούς
- Σε νέους και υφιστάμενους αγρότες
- Σε σπουδαστές γεωπονικών σχολών
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το παρόν σεμινάριο οδηγεί σε Πιστοποιητικό Παρακολούθησης διάρκειας 15 ωρών.
Στοιχεία σεμιναρίου
- Διαλέξεις 24
- Εξέταση 0
- Διάρκεια 15 ώρες
- Επίπεδο γνώσεων Αρχάριο+
- Γλώσσα Ελληνική
- Εγγεγραμμένοι 543
- Πιστοποιητικό Ναι
- Assessments Ναι
Κάντε μια ερώτηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
2 Comments
Δίνονται μόρια ?
Απονέμεται πιστοποιητικό παρακολούθησης το οποίο κατά περίπτωση μοριοδοτείται 😊