Σχολή Αγροτικής Επιχειρηματικότητας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το πλέον αδύναμο στοιχείο του ελληνικού αγροτικού τομέα είναι η έλλειψη επιχειρηματικής αντίληψης και πρακτικής που ασφαλώς θα οδηγούσε σε μεγαλύτερη ανάπτυξη. Συνήθως οι μικροί παραγωγοί και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων κατέχουν το ένα σκέλος της διαδικασίας: οι μεν παραγωγοί το καλλιεργητικό, οι δε σύμβουλοι την προώθηση. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν οι καλλιεργητικές πρακτικές δεν ολοκληρώνονται αρμονικά με τις προσαρμοσμένες τακτικές μάρκετινγκ!
Στο πλαίσιο αυτό το agronomist.gr προσφέρει τον ολοκληρωμένο οπτικοακουστικό οδηγό Σχολή Αγροτικής Επιχειρηματικότητας που περιλαμβάνει ένα πακέτο σεμιναρίων αφιερωμένων σε θέματα μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων. Τα σεμινάρια δεν αποτελούν μόνο μια απλή αναφορά σε θεωρητικά ζητήματα αλλά εξειδικεύουν σε πρακτικά ζητήματα της γεωργικής παραγωγής.
ΟΦΕΛΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
- Κατανόηση σημαντικών εννοιών και διαδικασιών για την αύξηση της προστιθέμενης αξίας των αγροτικών προϊόντων.
- Μαθαίνεις μυστικά που χρειάζονται πολλά χρόνια ενασχόλησης για να τα ανακαλύψεις.
- Αποκτάς πρόσβαση σε πρωτότυπο υλικό, που δεν το έχεις παρακολουθήσει και διαβάσει αλλού!
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Εάν ανήκεις με οποιαδήποτε ιδιότητα στον δυναμικά αναπτυσσόμενο αγροδιατροφικό τομέα τότε δεν πρέπει να χάσεις αυτή την ευκαιρία! Ενδεικτικά προφίλ συμμετεχόντων:
- Γεωτεχνικοί
- Αγρότες (επαγγελματίες ή ερασιτέχνες)
- Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
- Φοιτητές-Σπουδαστές γεωτεχνικών κλάδων
- Ενδιαφερόμενοι να αρχίσουν δραστηριότητα στον αγρο-διατροφικό τομέα
- Στελέχη επιχειρήσεων
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το παρόν πακέτο κατάρτισης οδηγεί σε απονομή Πιστοποιητικού Παρακολούθησης διάρκειας 40 ωρών.” “
Στοιχεία σεμιναρίου
- Διαλέξεις 68
- Εξετάσεις 0
- Διάρκεια 40 ώρες
- Επίπεδο γνώσεων Αρχάριο+
- Γλώσσα Ελληνική
- Εγγεγραμμένοι 180
- Πιστοποιητικό Ναι
- Assessments Ναι
-
Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
- Ορισμός-Χρησιμότητα-Περιβάλλον-Προγραμματισμός μάρκετινγκ. Καθορισμός στόχων
- Διαχείριση πελατών Ι
- Διαχείριση πελατών ΙΙ-Ανάλυση αγοράς Ι
- Το μίγμα μάρκετινγκ
- Ανάλυση SWOT
- Ανάλυση PEST-Κανάλια διανομής
- Το προϊόν-Η Μήτρα της Βοστώνης-Brand Name
- Διαφοροποίηση προϊόντος-Ηλεκτρονικό εμπόριο-Διαφήμιση
- Προώθηση πωλήσεων-Έρευνα αγοράς
- Η έννοια της τιμής
- Εσωτερική αξιολόγηση γεωργικής εκμετάλλευσης
- Οδηγός εκπόνησης επιχειρηματικού σχεδίου
- Το marketing plan
-
Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων Μικρών Παραγωγών
-
Επιχειρηματική Ελαιοκαλλιέργεια
- Μελέτη για ελαιώνα μέτριας πυκνότητας φύτευσης
- Μελέτη για ελαιώνα μέτριας πυκνότητας φύτευσης ΙΙ
- Υπολογιστικό αρχείο μελέτης ελαιώνα μέσης πυκνότητας (απαιτείται excel)
- Το business plan αγροτικής επιχείρησης
- Έρευνα αγοράς ελαιολάδου
- Εκπόνηση marketing plan επιχείρησης ελαιολάδου
- Εξαγωγή ελαιολάδου στη Ρωσία (Case study)
- Κώδικες Ορθής Ελαιοκομικής Πρακτικής Ι
- Κώδικες Ορθής Ελαιοκομικής Πρακτικής ΙΙ
- Κώδικες Ορθής Ελαιοκομικής Πρακτικής ΙΙΙ
- Γενική περιγραφή του προτύπου AGRO 2
- Διαδικασία πιστοποίησης κατά AGRO 2
- Χαρακτηριστικά του προτύπου AGRO 2
- Έντυπα του AGRO 2
- Νομικές και άλλες απαιτήσεις του AGRO 2-1
- Αρχές λειτουργίας γεωργικής εκμετάλλευσης κατά AGRO 2-1
- Ιχνηλασιμότητα ελαιώνα
- Σημεία & χειρισμοί μη συμμόρφωσης
- Επιθεώρηση συστήματος διαχείρισης
- Το περίγραμμα AGRO 2-2
- Διαχείριση πολλαπλασιαστικού υλικού
- Σχέδιο Διαχείρισης Κλαδέματος της Ελιάς
- Διαχείριση του δάκου και άλλων παθογόνων
- Σχέδιο διαχείρισης του εδάφους
- Σχέδιο διαχείρισης λίπανσης του ελαιώνα
- Σχέδιο διαχείρισης άρδευσης ελαιώνα
- Σχέδιο διαχείρισης φυτοπροστασίας ελαιώνα
- Συγκομιδή & μετασυλλεκτικοί χειρισμοί
- Διαχείριση ρύπων στο χωράφι
- Συμπεράσματα
-
Επιχειρηματική Καλλιέργεια Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών
- Η επιχειρηματική διάσταση της καλλιέργειας Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών
- Παράμετροι καλλιέργειας
- Το έδαφος της φυτείας
- Χημικές ιδιότητες εδάφους
- Κατεργασία εδάφους
- Η επίδραση της σύστασης του εδάφους
- Αβιοτικές καταπονήσεις (η επίδραση του κλίματος)
- Παράγοντες που επιδρούν στην παραγωγή και ποιότητα των αιθέριων ελαίων
- Λήψη απόφασης για την καλλιέργεια που θα εγκαταστήσω
- 1ο στάδιο εγκατάστασης φυτείας
- 2ο στάδιο εγκατάστασης φυτείας
- 3ο ως 5ο στάδιο εγκατάστασης φυτείας
- Χρηματοοικονομική διάσταση
- Συμβολαιακή γεωργία
- Προβολή και προώθηση
- Συμμετοχή σε εμπορική έκθεση
-
Μάρκετινγκ Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών
-
Έντυπο υλικό