ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ένα από τα διαρθρωτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο έλληνας αγρότης είναι η διάθεση των προϊόντων του, σε τιμές που να δικαιολογούν το κόστος και την αξία της παραγωγής. Παρά το γεγονός ότι οι άνθρωποι του αγροτικού τομέα αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια στην προώθηση της σοδειάς τους, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τις εκτιμήσεις των ειδικών για αυξανόμενη τάση κατανάλωσης τροφίμων και ποτών που ουσιαστικά σημαίνει αύξηση του τζίρου.
Επιχειρώντας μια εις βάθος ερμηνεία της κατάστασης και αναπτύσσοντας τα πραγματικά εργαλεία που διαθέτει ό έλληνας μικροπαραγωγός, το agronomist.gr δημιούργησε ένα online σεμινάριο διάρκειας 12 ωρών με θέμα: «Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων Μικρών Παραγωγών: μια πρακτική προσέγγιση».
Στο σεμινάριο αναπτύσσονται τα εξής:
- Ποια είναι τα παραδοσιακά και σύγχρονα κανάλια διανομής των αγροτικών προϊόντων;
- Αναπτύσσοντας το επιχειρηματικό σχέδιο της εκμετάλλευσής μου.
- Η διαμόρφωση του Marketing Plan.
- Το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλείο προώθησης των παραγόμενων προϊόντων.
- Έρευνα αγοράς: υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές.
- Προϊόντα μικρών παραγωγών υψηλής προστιθέμενης αξίας.
- Η σημασία της τυποποίησης για την αποτελεσματική προώθηση.
- Χρηματοδοτικά εργαλεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Case study: αναλύοντας τα βήματα που απαιτούνται για την προώθηση ελαιολάδου σε εξειδικευμένες αγορές (niche) του εξωτερικού.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Υφιστάμενους και υποψήφιους αγρότες
- Στελέχη επιχειρήσεων
- Σε Γεωτεχνικούς
- Σε Εμπόρους
- Σε Φοιτητές
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το παρόν σεμινάριο οδηγεί σε Πιστοποιητικό Παρακολούθησης διάρκειας 12 ωρών.
Στοιχεία σεμιναρίου
- Διαλέξεις 6
- Εξέταση 0
- Διάρκεια 12 ώρες
- Επίπεδο γνώσεων Αρχάριο+
- Γλώσσα Ελληνική
- Εγγεγραμμένοι 462
- Πιστοποιητικό Ναι
- Assessments Ναι