ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το agronomist.gr προσφέρει τον ολοκληρωμένο οπτικοακουστικό οδηγό Ολοκληρωμένη Κατάρτιση στην Αγροτική Επιχειρηματικότητα που περιλαμβάνει ένα πακέτο σεμιναρίων αφιερωμένων σε θέματα μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων. Τα σεμινάρια δεν αποτελούν μόνο μια απλή αναφορά σε θεωρητικά ζητήματα, αλλά εξειδικεύουν σε πρακτικά ζητήματα της γεωργικής παραγωγής.
Το πλέον αδύναμο στοιχείο του ελληνικού αγροτικού τομέα είναι η έλλειψη επιχειρηματικής αντίληψης και πρακτικής που ασφαλώς θα οδηγούσε σε μεγαλύτερη ανάπτυξη. Συνήθως οι μικροί παραγωγοί και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων κατέχουν το ένα σκέλος της διαδικασίας: οι μεν παραγωγοί το καλλιεργητικό, οι δε σύμβουλοι την προώθηση. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν οι καλλιεργητικές πρακτικές δεν ολοκληρώνονται αρμονικά με τις προσαρμοσμένες τακτικές μάρκετινγκ!
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ;
Το πακέτο Ολοκληρωμένη Κατάρτιση στην Αγροτική Επιχειρηματικότητα αποτελείται από 5 σεμινάρια και πιο συγκεκριμένα:
- Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
- Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων Μικρών Παραγωγών
- Επιχειρηματική Ελαιοκαλλιέργεια
- Επιχειρηματική Καλλιέργεια Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών
- Μάρκετινγκ Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών
Δείτε πιο αναλυτικά τη δομή κάθε σεμιναρίου στη δεύτερη καρτέλα.
ΟΦΕΛΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
- Κατανόηση σημαντικών εννοιών και διαδικασιών για την αύξηση της προστιθέμενης αξίας των αγροτικών προϊόντων.
- Μαθαίνεις μυστικά που χρειάζονται πολλά χρόνια ενασχόλησης για να τα ανακαλύψεις.
- Αποκτάς πρόσβαση σε πρωτότυπο υλικό, που δεν το έχεις παρακολουθήσει και διαβάσει αλλού!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Είμαι ο Ανδρέας Παπασταύρου, γεωπόνος με μεταπτυχιακό και διδακτορικό στις Γεωπονικές Επιστήμες. Έχω 30 χρόνια εμπειρίας στο χώρο και έχω διδάξει γεωπονία και κηποτεχνία σε χιλιάδες ανθρώπους. Η εκπαίδευση είναι το πάθος μου και αυτό το γνωρίζουν όσοι με έχουν παρακολουθήσει ζωντανά ή διαδικτυακά. Στην τρίτη καρτέλα θα διαβάσεις περισσότερες πληροφορίες για εμένα.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Εάν ανήκεις με οποιαδήποτε ιδιότητα στον δυναμικά αναπτυσσόμενο αγροδιατροφικό τομέα τότε δεν πρέπει να χάσεις αυτή την ευκαιρία! Ενδεικτικά προφίλ συμμετεχόντων:
- Γεωτεχνικοί
- Αγρότες (επαγγελματίες ή ερασιτέχνες)
- Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
- Φοιτητές-Σπουδαστές γεωτεχνικών κλάδων
- Ενδιαφερόμενοι να αρχίσουν δραστηριότητα στον αγρο-διατροφικό τομέα
- Στελέχη επιχειρήσεων
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το παρόν πακέτο κατάρτισης οδηγεί σε απονομή Πιστοποιητικού Παρακολούθησης και Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης διάρκειας 40 ωρών.
Κάθε πιστοποιητικό που απονέμεται από το agronomist.gr αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό επίπεδο κατάρτισης, που έχει ανάλογη βαρύτητα στην αγορά εργασίας είτε στο δημόσιο, είτε στον ιδιωτικό τομέα. Σημειώστε όμως ότι σε κάθε περίπτωση η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται από το agronomist.gr παραμένει στο ίδιο υψηλό επίπεδο!
Ειδικότερα:
Πιστοποιητικό παρακολούθησης: δείχνει στην αγορά εργασίας ότι ο/η συμμετέχουσα παρακολούθησε ένα σεμινάριο σε εξειδικευμένο αντικείμενο. Κυρίως αναφέρεται στην πεποίθηση του ίδιου του καταρτιζόμενου ότι κατέχει τις απαραίτητες γνώσεις για να ενταχθεί σε έναν επαγγελματικό τομέα ή να διευρύνει το γνωστικό του αντικείμενο.
Το πιστοποιητικό παρακολούθησης είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί για:
-
- Τον εμπλουτισμό του βιογραφικού.
- Σε διαδικασίες αξιολόγησης-πρόσληψης προσωπικού.
- Σε αιτήσεις ένταξης σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα.
Αναφορές αποφοίτων του ηλεκτρονικού μας σχολείου λένε ότι τα πιστοποιητικά μας έλαβαν πολύ υψηλή βαθμολογία (80-85%) σε αιτήσεις χρηματοδότησης στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ
Πιστοποιητικό επιμόρφωσης: Αποτελεί την εξέλιξη του πιστοποιητικού παρακολούθησης, προσθέτοντας την έννοια της αξιολόγησης του απόφοιτου. Ουσιαστικά η αγορά εργασίας αντιλαμβάνεται ότι ο κάτοχος του πιστοποιητικού επιμόρφωσης διαπιστωμένα γνωρίζει το αντικείμενο του σεμιναρίου.
Τα πλεονεκτήματα απόκτησης πιστοποιητικού παρακολούθησης:
- Η είσοδος σε ένα επάγγελμα με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας.
- Αναγνωρίζονται και προτιμώνται οι κάτοχοι του σε σχέση με απλή επιμόρφωση.
- Ενισχύει την αξιοπιστία της κατάρτισης έναντι του υποψήφιου εργοδότη.
- Μοριοδοτείται καλύτερα από τα επιμορφωτικά σεμινάρια σε διαγωνισμούς χρηματοδότησης, έγκρισης σχεδίων, αξιολόγησης και πρόσληψης προσωπικού στον δημόσιο ή/και ιδιωτικό τομέα.
- Προσφέρει τη βάση στον απόφοιτο να αναβαθμίσει ευχερέστερα την επαγγελματική του επάρκεια στο μέλλον (ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ).
Ενδεικτικές Χρήσεις Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
- Μοριοδότηση Σχεδίου Βελτίωσης
- Μοριοδότηση για Συμμετοχή σε Προγράμματα Πιστοποίησης ως Εκπαιδευτές Ενηλίκων (σε ΙΕΚ, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, ΚΕΚ, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας κτλ), εφόσον ο συνολικός αριθμός ωρών επιμόρφωσης ξεπερνά τις 100 ώρες σε συναφή αντικείμενα.
- Μοριοδότηση ένταξης σε πρόγραμμα Βιολογικής Γεωργίας
- Μοριοδότηση Επενδυτικού Σχεδίου προς το κράτος και τις τράπεζες.
- Αξιολόγηση στελεχών ιδιωτικών επιχειρήσεων.
- Μοριοδότηση για εισαγωγή σε σχολές δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Στοιχεία σεμιναρίου
- Διαλέξεις 81
- Εξέταση 0
- Διάρκεια 40 ώρες
- Επίπεδο γνώσεων Αρχάριο+
- Γλώσσα Ελληνική
- Εγγεγραμμένοι 677
- Πιστοποιητικό Ναι
- Assessments Ναι
Δομή μαθήματος
- 6 Ενότητες
- 81 Διαλέξεις
- Lifetime
- Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων26
- 1.1Εισαγωγή και ορισμός του μάρκετινγκ2 Λεπτά
- 1.2Χρησιμότητα του marketing6 Λεπτά
- 1.3Ρόλος του marketing5 Λεπτά
- 1.4Το περιβάλλον του marketing23 Λεπτά
- 1.5Προγραμματισμός marketing12 Λεπτά
- 1.6Καθορισμός στόχων5 Λεπτά
- 1.7Ο πελάτης7 Λεπτά
- 1.8Μοντέλα ικανοποίησης & διαχείριση πελατών10 Λεπτά
- 1.9Η αγορά21 Λεπτά
- 1.10Το μίγμα μάρκετινγκ12 Λεπτά
- 1.11Το προϊόν2 Λεπτά
- 1.12Η τιμή1 Λεπτό
- 1.13Η τοποθέτηση & προώθηση2 Λεπτά
- 1.15Ιεράρχηση στο μίγμα marketing1 Λεπτό
- 1.16Προσανατολισμός marketing3 Λεπτά
- 1.17Στρατηγική marketing4 Λεπτά
- 1.18Ανάλυση SWOT10 Λεπτά
- 1.19Ανάλυση PEST8 Λεπτά
- 1.20Κανάλια διανομής20 Λεπτά
- 1.21Το προϊόν-Η Μήτρα της Βοστώνης-Brand Name45 Λεπτά
- 1.22Διαφοροποίηση προϊόντος-Ηλεκτρονικό εμπόριο-Διαφήμιση49 Λεπτά
- 1.23Προώθηση πωλήσεων-Έρευνα αγοράς59 Λεπτά
- 1.24Η έννοια της τιμής40 Λεπτά
- 1.25Εσωτερική αξιολόγηση γεωργικής εκμετάλλευσης69 Λεπτά
- 1.26Οδηγός εκπόνησης επιχειρηματικού σχεδίου10 Λεπτά
- 1.27Το marketing plan7 Λεπτά
- Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων Μικρών Παραγωγών4
- Επιχειρηματική Ελαιοκαλλιέργεια30
- 3.1Μελέτη για ελαιώνα μέτριας πυκνότητας φύτευσης12 Λεπτά
- 3.2Μελέτη για ελαιώνα μέτριας πυκνότητας φύτευσης ΙΙ13 Λεπτά
- 3.3Υπολογιστικό αρχείο μελέτης ελαιώνα μέσης πυκνότητας (απαιτείται excel)
- 3.4Το business plan αγροτικής επιχείρησης7 Λεπτά
- 3.5Έρευνα αγοράς ελαιολάδου15 Λεπτά
- 3.6Εκπόνηση marketing plan επιχείρησης ελαιολάδου13 Λεπτά
- 3.7Εξαγωγή ελαιολάδου στη Ρωσία (Case study)5 Λεπτά
- 3.8Κώδικες Ορθής Ελαιοκομικής Πρακτικής Ι19 Λεπτά
- 3.9Κώδικες Ορθής Ελαιοκομικής Πρακτικής ΙΙ15 Λεπτά
- 3.10Κώδικες Ορθής Ελαιοκομικής Πρακτικής ΙΙΙ8 Λεπτά
- 3.11Γενική περιγραφή του προτύπου AGRO 27 Λεπτά
- 3.12Διαδικασία πιστοποίησης κατά AGRO 23 Λεπτά
- 3.13Χαρακτηριστικά του προτύπου AGRO 25 Λεπτά
- 3.14Έντυπα του AGRO 210 Λεπτά
- 3.15Νομικές και άλλες απαιτήσεις του AGRO 2-18 Λεπτά
- 3.16Αρχές λειτουργίας γεωργικής εκμετάλλευσης κατά AGRO 2-14 Λεπτά
- 3.17Ιχνηλασιμότητα ελαιώνα4 Λεπτά
- 3.18Σημεία & χειρισμοί μη συμμόρφωσης4 Λεπτά
- 3.19Επιθεώρηση συστήματος διαχείρισης3 Λεπτά
- 3.20Το περίγραμμα AGRO 2-22 Λεπτά
- 3.21Διαχείριση πολλαπλασιαστικού υλικού9 Λεπτά
- 3.22Σχέδιο Διαχείρισης Κλαδέματος της Ελιάς3 Λεπτά
- 3.23Διαχείριση του δάκου και άλλων παθογόνων6 Λεπτά
- 3.24Σχέδιο διαχείρισης του εδάφους9 Λεπτά
- 3.25Σχέδιο διαχείρισης λίπανσης του ελαιώνα21 Λεπτά
- 3.26Σχέδιο διαχείρισης άρδευσης ελαιώνα7 Λεπτά
- 3.27Σχέδιο διαχείρισης φυτοπροστασίας ελαιώνα19 Λεπτά
- 3.28Συγκομιδή & μετασυλλεκτικοί χειρισμοί5 Λεπτά
- 3.29Διαχείριση ρύπων στο χωράφι3 Λεπτά
- 3.30Συμπεράσματα2 Λεπτά
- Επιχειρηματική Καλλιέργεια Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών16
- 4.1Η επιχειρηματική διάσταση της καλλιέργειας Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών16 Λεπτά
- 4.2Παράμετροι καλλιέργειας19 Λεπτά
- 4.3Το έδαφος της φυτείας12 Λεπτά
- 4.4Χημικές ιδιότητες εδάφους5 Λεπτά
- 4.5Κατεργασία εδάφους8 Λεπτά
- 4.6Η επίδραση της σύστασης του εδάφους3 Λεπτά
- 4.7Αβιοτικές καταπονήσεις (η επίδραση του κλίματος)10 Λεπτά
- 4.8Παράγοντες που επιδρούν στην παραγωγή και ποιότητα των αιθέριων ελαίων7 Λεπτά
- 4.9Λήψη απόφασης για την καλλιέργεια που θα εγκαταστήσω4 Λεπτά
- 4.101ο στάδιο εγκατάστασης φυτείας4 Λεπτά
- 4.112ο στάδιο εγκατάστασης φυτείας5 Λεπτά
- 4.123ο ως 5ο στάδιο εγκατάστασης φυτείας11 Λεπτά
- 4.13Χρηματοοικονομική διάσταση14 Λεπτά
- 4.14Συμβολαιακή γεωργία16 Λεπτά
- 4.15Προβολή και προώθηση20 Λεπτά
- 4.16Συμμετοχή σε εμπορική έκθεση7 Λεπτά
- Μάρκετινγκ Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών4
- Έντυπο υλικό1
Κάντε μια ερώτηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
4 Comments
Γειά σας, το σεμινάριο θα γίνει ηλεκτρονικα από κάποια πλατφόρμα η δια ζώσης? Και οι μέρες και ώρες διεξαγωγής καθορίζονται σε 2ο χρόνο?
Καλησπέρα σας. Μπορείτε να παρακολουθήσετε άμεσα το σεμινάριο μέσα από την ιστοσελίδα μας, στο δικό σας ρυθμό 🙂
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να ρωτήσω αν με την παρακολουθήσει του σεμιναρίου και το περας αυτού παίρνω κατευθείαν την πιστοποίηση επιμόρφωσης. Και αν όχι , ποια είναι η διαδικασία ώστε να την αποκτήσω;
Καλημέρα σας. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης εκδίδεται άμεσα το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Εφόσον επιθυμείτε να λάβετε το πιστοποιητικό επιμόρφωσης πρέπει να περάσετε με επιτυχία την online γραπτή εξέταση και κατόπιν να σας το στείλουμε ταχυδρομικά. Το κόστος του πιστοποιητικού επιμόρφωσης είναι 35€.