Γειά σας 1. Στη Κύπρο το 85 % του εδάφους είναι κατσλληλο για αμπέλι. Επίσης τα περισσότερα εδάφη αμπελιών στη Κύπρο είναι ασβεστόλιθικα. 2.επιλογη υποκειμένου για εμβολιασμό… Χμ κάτι σχεδον άγνωστο για τα αμπέλια μας τα οποία πολλαπλασιαζουμε με τη γνωστή μέθοδο απευθείας από το κλάδεμα. 3. Το δικό μου αμπέλι βρίσκεται σε ήμι ορεινή τοποθεσία και το έδαφος είναι πολύ γόνιμο και το χώμα προς κόκκινο και πέτρα του βουνού.. Ολα αυτά είναι σύμμαχος μας στη διατηρηση της υγρασίας στο έδαφος αυτό λόγω της μη άρδευσης των αμπελιών του καλοκαιρινούς κυρίως μήνες.
Καλησπέρα σας. Το γεωύφασμα γενικά είναι μια καλή, οικολογική επιλογή για την αντιμετώπιση των ζιζανίων. Ως προς το αμπέλι και τα άλλα πολυετή συνιστάται στα πρώτα 2-3 έτη από τη φύτευση, ώστε να συμπιέζονται τα ζιζάνια και να μη ανταγωνίζονται την καλλιέργειά μας. Μετά από αυτό το διάστημα θεωρούμε ότι τα πρέμνα έχουν εγκατασταθεί καλά και δεν θα είναι σε δυσχερή θέση έναντι των ζιζανίων. Οπότε πρέπει να βγάλουμε το ύφασμα από το έδαφος. Αν το αφήσουμε, τότε πέρα από το γεγονός ότι θα φθαρεί υπάρχει και ο κίνδυνος κακής πρόσληψης θρεπτικών στοιχείων από τα φυτά αλλά και συμπίεσης του εδάφους.
3 Comments
Γειά σας 1. Στη Κύπρο το 85 % του εδάφους είναι κατσλληλο για αμπέλι. Επίσης τα περισσότερα εδάφη αμπελιών στη Κύπρο είναι ασβεστόλιθικα. 2.επιλογη υποκειμένου για εμβολιασμό… Χμ κάτι σχεδον άγνωστο για τα αμπέλια μας τα οποία πολλαπλασιαζουμε με τη γνωστή μέθοδο απευθείας από το κλάδεμα. 3. Το δικό μου αμπέλι βρίσκεται σε ήμι ορεινή τοποθεσία και το έδαφος είναι πολύ γόνιμο και το χώμα προς κόκκινο και πέτρα του βουνού.. Ολα αυτά είναι σύμμαχος μας στη διατηρηση της υγρασίας στο έδαφος αυτό λόγω της μη άρδευσης των αμπελιών του καλοκαιρινούς κυρίως μήνες.
Καλησπέρα σας!
Αν καλύψω το έδαφος (με γεωυφασμα κα πάνω χαλίκι) κατο από τα αμπέλια μου κάνει καλό ή κακό; τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσω;
Καλησπέρα σας. Το γεωύφασμα γενικά είναι μια καλή, οικολογική επιλογή για την αντιμετώπιση των ζιζανίων. Ως προς το αμπέλι και τα άλλα πολυετή συνιστάται στα πρώτα 2-3 έτη από τη φύτευση, ώστε να συμπιέζονται τα ζιζάνια και να μη ανταγωνίζονται την καλλιέργειά μας. Μετά από αυτό το διάστημα θεωρούμε ότι τα πρέμνα έχουν εγκατασταθεί καλά και δεν θα είναι σε δυσχερή θέση έναντι των ζιζανίων. Οπότε πρέπει να βγάλουμε το ύφασμα από το έδαφος. Αν το αφήσουμε, τότε πέρα από το γεγονός ότι θα φθαρεί υπάρχει και ο κίνδυνος κακής πρόσληψης θρεπτικών στοιχείων από τα φυτά αλλά και συμπίεσης του εδάφους.